Możesz wymienić lub zwrócić towar w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, jeśli zostanie stwierdzona wada lub błąd z naszej strony.
📌 Warunki wymiany i zwrotu- Wymianie lub zwrotowi podlega tylko towar z wadą fabryczną lub taki, który nie odpowiada Twojemu zamówieniu.
- Produkty indywidualne wykonane według Twoich parametrów (długość, szerokość, kształt) nie podlegają wymianie lub zwrotowi, jeśli nie mają defektów.
- Towar musi być w oryginalnym stanie – zachowane wszystkie etykiety, brak śladów użytkowania lub uszkodzeń.
- W celu załatwienia wymiany lub zwrotu – skontaktuj się z nami przez sekcję [«Kontakt»] lub zadzwoń pod podane numery.
📦 Jak zwrócić towar
- Skontaktuj się z menedżerem, aby potwierdzić możliwość wymiany lub zwrotu.
- Po potwierdzeniu – wyślij towar na nasz adres za pomocą dowolnej wygodnej dla Ciebie firmy kurierskiej.
- W ciągu 7 dni od otrzymania możesz skorzystać z usługi "Łatwy zwrot", jeśli jest dostępna dla Twojego sposobu dostawy.
⚠️ W przypadku zwrotu lub wymiany towaru odpowiadającego jakości firma "Miękkie Szkło" nie pokrywa kosztów dostawy/wysyłki.
❗ Jeśli otrzymałeś Wadliwy towar.Jeśli towar ma widoczne uszkodzenia, defekty lub nie odpowiada Twojemu zamówieniu, bezpłatnie wyprodukujemy i wyślemy Ci nowy produkt. Wadliwy towar zwracany jest w celu przeprowadzenia ekspertyzy.
💸 Zwrot pieniędzy- Po otrzymaniu towaru sprawdzamy jego stan.
- Zwrot pieniędzy lub wymiana na inny towar następuje w ciągu 10 dni roboczych po dostarczeniu paczki.
Sposób zwrotu pieniędzy:- Jeśli płatność została dokonana przez Stripe/PayPal, pieniądze są zwracane na tę samą kartę.
- Jeśli płaciłeś za pobraniem lub przelewem na kartę, zwrot następuje na kartę bankową, którą podasz naszemu menedżerowi.